domingo, 8 de octubre de 2017

Zelako asteburua !

  Zelako asteburua izan da! Asteburua hasi zen nire ama esaten Bilbora joango ginela. Ni oso pozik negoen nik insistitu nien joateko bideojolas bat erosteko . Eguerdia ailegatu zenean, nire aitak esan zidan filma bat aurkitu zuela : Capitan canzoncillos. Hori esan eta lanera bueltatu zen, niri filma asko gustatu zitzaidan, oso dibertigarria eta barregarria izan zen. Nire aita etorri orduko Bilbora joan ginen eta Gametik pasatu ginen eta bideojolasa hartu nuen. Gero La Casa del librora joan ginen beste liburu bat hartzeko eta liburu hau erosi nuen:5 lagun eta erdi Papa Noelen kasua, eta pilo bat manga komikiak ikusi nuen ! Nire aitari galdetu nion manga komiki bat erosi ahal banuen eta berak baietz esan zidan .Hori eta gero nire amamaren etxera joan ginen afaltzera. Eta hor nire asteburua bukatu egin zen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario