martes, 17 de octubre de 2017

Nire auzoa


Imagen relacionada

Galdakoztarra naiz, eta Urtebieta auzoan bizi naiz; hain zuzen ere.
Nire auzoa harrapakinaren ondoan dago. Gure etxearen aurrean errekatxo bat dago eta nire lagun -mina gure etxearen ondoan bizi da.
Uda denean nire ahizpa, nire lagun-mina eta hirurok errekatxoan bainatzen gara, eta zapaburuak, arrainak eta karramarroak harrapatzen ditugu baina gero errekan bertan azkatu egin behar ditugu. Gainera otsailaren inguruan ahateak etortzen dira gure errekatxora bizitzera. Ahateak errekatxoan umetzen dituzte eta urte honetan 7 ahatekume egon dira.
Normalean, jende asko dabil gure auzoan, harrapakinaraino heltzenko ibilbidea gure etxetik pasatzen dago eta.
Horregatik  iturri bat dago jendea edateko.Eta uda, gu ere erabiltzen dugu iturria, edateko, bustitzeko
eta puxikak urez brtetzeko.
Orain, udazkena denez, nira ahizpak eta biok ikastolara joaten gara, eta oinez egiten dugu ibilbidea.





4 comentarios: