lunes, 16 de octubre de 2017

Nire familiarekin guggegheym museoan

Imagen relacionadaLarunbatean nire familiarekin joan ginen museora. Ohetik altxatu nintzenean gosaldu nuen eta nire mobila hartu nuen argazkiak egiteko. Kotxean gutxi-gorabehera 30 minutu egon ginen, heldu nintzenean parkean geratu nintzen nire anaiarekin, nire aita eta ama tabernan geratu ziren kontzierto bat zegoelako. Baina konturatu nintzen alergia bat daukala bizkotzoko gauza bat oraindik ez dakit zer den. Gero museoan sartu nintzen nire anaiak oso aspertuta zegoen lehengo joan ginen laberintoaren gelara, asko molatzen zuen, asko. Gero laserren gelara joan nintzen eta hor argazki
Imagen relacionadabatzuk egin nituen eta alde batetik ingelesez ipintzen zuen eta beste aldetik txinoz uste dut. Gero 2. solairuan laberintoren goiko partea ikuzten da. Azkenik, Bill Violaren gelara joan ginen nire aitari gustatzen zaiolako.

2 comentarios: