domingo, 8 de octubre de 2017

Port Aventura

Ni opor hauetan Port Aventuran egon naiz. Oso guay izan da, atrakzio asko daude eta ere espektakuloak. Atrakzio bat Dragon Kan deitzen da, ni ez nintzen montatu ezin nuelako eta ere ez nintzelako ausartu. Beste bat Sambala deitzen da, ere ez ez nintzen montatu. Sambala oso altua da eta beldurra ematen du. Nire aita bietan montatu zen eta esan zuen oso fuertea zela. Ni beste batean montatu nintzen Tutuki Esplas da,
niretzako oso guay da. Txalupa batean montatzen zara, aldapa batetik jauzten zara eta uraz bustitzen zara. Espektakuloak oso politak dira.

OPOR HAUEK ONENAK IZAN DIRA!!!

2 comentarios:

  1. Ni ere joan naiz Por Abentura. Ni nahi buen dragon kan montatzea, baina ezin nuen.
    Eta horain beldurra daukat.

    ResponderEliminar
  2. Ni ez naiz joan baina oso ondo pasatuko nuke

    ResponderEliminar