domingo, 15 de octubre de 2017

NIRE ASTEBURUA

 Asteburuan Cimanesera joan nintzen aitite eta amama ikustera .Gero Llamasera joan nintzen osaba eta izeko ere ikustera  .Raquel tabernara joan ginen familiarekin eta tapak jan genituen . Geroago  Cimaneseko etxera lotara joan ginen. Hurrengo egunean aititerekin goizean arrantza egitera joan nintzen baina ez  genuen hartu ezer.Arratsaldean familiarekin Azadonera ibiltzera joan nintzen .   Larunbatean Santa Catalinaren ermitara igo ginen, ermita mendian dago eta han jan nuen : lehengusinak , osaba, iseko , aita , ama..  Gauean polideportibora joan nintzen lehengusinekin eta han gozokiak zeuden eta dohanik ziren gozoki asko hartu nuen. Musika egon zen eta jendeak dantzatu zuten. Gero etxera  joan nintzen  lotara . Igandean  elisara joan nintzen eta arratsaldean Galdakaora itzuli nintzen. Oso ondo pasatu nuen.               

Argazkia: Santa Catalin ermita


Resultado de imagen de secarejo fotos
























































No hay comentarios:

Publicar un comentario